شومینه

شومینه

دنیای شومینه ارائه دهنده انواع شومینه در طرح های متنوع به همراه اطلاعات کامل در مورد نصب , تعمیرات , تمیز کردن , لوازم و راهنمای خرید شومینه میباشد . شما در وبسایت دنیای شومینه هر آنچه را که لازم داشته باشید یکجا میتوانید پیدا کنید . بانک تخصصی و کلینیک شومینه ایران با بیش از 10 سال سابقه در تولید انواع شومینه و لوازم جانبی آن در ایران میباشد.

برای مشاهده مدل ها , دریافت لیست های قیمت و اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام - صفحه اینستاگرام و وبسایت شومینه هنر مراجعه نمایید.

 

راهنمای خرید شومینه

در هنگام خرید شومینه دقت نمایید

خرید شومینه و بطور کلی هر چیزی که اطلاعات کمی در باره آن داشته باشیم مشکلات خاص خودش را دارد . قبل از خرید ابتدا باید نیازهای حال و آینده خودتان را بدرستی بدانید . سپس اطلاعات کافی نسبت به انواع شومینه برقی , گازی , دیواری , چدنی , مدرن , کلاسیک و... کسب کنید و بتوانید تشخیص دهید متناسب با نیازهای شما کدام نوع از انواع شومینه میتواند پاسخگو باشد . در مرحله بعدی میتوانید به بررسی برند ها و مدل های متنوع موجود در بازار بپردازید

فروش شومینه

نمایندگی های فروش دنیای شومینه در تهران , کرج و سایر استانهای کشور مشتاقانه منتظر حضور گرمتان هستند تا با انواع شومینه های تولید شده یا وارداتی دنیای شومینه آشنا شوید و با دست باز بهترین انتخاب را برای منزل یا ویلای خودتا داشته باشید .

جشنواره فروش ویژه شومینه

از ابتدای تابستان 95 جشنواره فروش ویژه محصولات شومینه و لوازم شومینه شرکت دنیای شومینه به مدت 3 ماه ادامه دارد . در جشنواره فروش ویژه بین 5 تا 25 درصد تخفیف را میتوانید دریافت کنید . این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

نمایندگی های فروش شومینه در تهران و کرج

در شهرستان تهران و سایر شهر های استان تهران دنیای شومینه بیش از 60 نمایندگی فعال فروش دارد . برای اطلاع از لیست نمایندگان فروش شومینه در تهران و کرج به صفحه نمایندگان مراجعه نمایید.

شومینه برقی

شومینه برقی نوعی از شومینه ها میباشند که توان اولیه گرمایشی آن از طریق نیروی برق تامین میشود و در انواع دیواری , ستونی و زمینی موجود میباشد . تنوع بسیار بالایی از نظر کارکرد دارد و میتوانید این نوع از شومینه را در هر سیستم دکوراسیون استفاده کنیدبازدید کننده گرامی برای آشنایی بیشتر با محصولات و مدل های متنوع شومینه های برقی , دیواری , گازی و ... سایر محصولات شومینه هنر با کلیک بر روی لوگو زیر  از وبسایت اصلی ما بازدید فرمائید

 

مدل های شومینه

مدل های شومینه برقی , گازی , چدنی

 

مدل های شومینه چدنی , گازی و دیواری

 

15 Nov 2023